bertenbouchien.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Bert

Yvette

Erg leuk, wij hopen dat jullie er heerlijk van genieten

Madelein

Super leuk, ik ben benieuwd naar jullie verhalen en zie jullie daar op 3 jan. Heb er zin in.

Bouchien

De laatste voorbereidingen zijn in volle gang, onze reistassen raken steeds meer gevuld.

Els

Heeeel veel plezier en genieten van al het moois

Linda

Veel reisplezier; geniet van dat bijzondere land.

Henri en Heleen Pleune

Wij wensen jullie een mooie reis toe met veel ervaringen en veel verhalen.

Yvette

Zo de laatste lootjes, alles klaar voor vertrek? Nog een nachtje slapen en dan is het zover ??

Hans en carla

Heel veel reisplezier en kijk goed uit!!! Leuk dat wij op deze manier ook een beetje mee kunnen reizen.

Mireille

Ik ga jullie alvast een fijne reis wensen . En ik ga jullie volgen hoor

Gerda en Toon

Bert en Bouchien , een hele fijne vakantie! We staan aangemeld en we zullen jullie volgen

Corina klaassen

Heel veel plezier

Corina klaassen

Heel veel plezier

HJ

Leuk om te lezen! Wat een reis , leuk om te lezen wat een lux vliegtuig jullie hadden . Veel plezier!

Ad de Bruin

Lijkt me erg apart zo,n groot vliegtuig.